Hea 6.a!
9.12. tunnitöö on
järgmine:
Kõigepealt aitame 11.d õpilasel uurimistööd teha, vastates järgnevale küsitlusele: https://docs.google.com/forms/d/1t0yDd_NwOndnWv05MUW81F16Rl825STcAfQL3bjFziw/viewform?edit_requested=true
Kui küsitlusele on vastatud, tegutse nii:
Kõigepealt aitame 11.d õpilasel uurimistööd teha, vastates järgnevale küsitlusele: https://docs.google.com/forms/d/1t0yDd_NwOndnWv05MUW81F16Rl825STcAfQL3bjFziw/viewform?edit_requested=true
Kui küsitlusele on vastatud, tegutse nii:
- Mine Postimehe kodulehele.
- Otsi vähemalt 3-lõiguline uudis, mis sind kõnetab ja kopeeri see oma ajaveebi.
- Kopeeri ka artikli pealkiri, autor, kuupäev ja allikas.
- Jooni artiklis alla või pane poolpaksu kirja vähemalt 25 nimi-, omadus-, ase- või arvsõna.
- Määra nende 25 sõna käänded, kirjutades käände sõna järele sulgudesse.
- Näiteks: Eestlanna (omastav k) sooritused (nimetav k) jäid silma (sisseütlev k) ka konkurentidele (alaleütlev k).
- Kui käänded määratud, kirjuta mõne lausega, mida sina sellest uudisest arvad.
- Kui sul on tunni lõpus aega, lae üles ka uudist illustreeriv foto ja/või link, mis viib originaalartiklile.
- Pane tähele, et kui sa ei ole teksti ise kirjutanud või fotot ise teinud, on viitamine väga oluline.
- Kes on eriti kiire, lahendab aadressilt http://eestikeel.eu/kaanamine/ käänamise harjutusi.
Toredat koolipäeva!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar